3 Şubat 2009 Salı

sokak modası diye bir kavram var..Biliyor musunuz?

Sokak modası diye bir şey çıkarmış kim çıkarmışsa...peki nedir bu sokak modası diye biraz araştırdım..öğrendimki moda diye dayatılan nesnelerin moda olmadığı asıl modanın sokakta belirlendiğini...
Yalnız bu sokak modası denilen kavram gerçekten dayatılan modayla alakası olmayan bir kavramı mı temsil ediyor...Bence hayır...Çünkü sokak ta binlerce birbirine benzeyen tipler var...hepsi aynı marka takılan,aynı renk giyinen,aynı kitapları okuyan veaynı kıyafetleri üzerinde taşıyan binlece spastik....bu mudur sokak modası...o sezon sarı modaysa herkeste sarı renk papuçlar.çantalar,tişörtler yani civciv gibi gruplar oluşumu....inanamıyorum bazen bu saçmalığa...
bu yobazlığa... bir ara bütün kızlarda tayt manyaklığı vardı aman allahımdiyordum;bir tane tayt giymeyenkız olursa onu tebrik edeceğim diye çok nadir kızı tebrik etmiştim ve bu dediğim olay Bursa gibi bir büyük şehirde olmuştu...ya inamırsınız converse ayakkabıyı çok sevmeme rağmen 2 yıldır giyemiyorum...ama ne yapayım...ben herkes gibi olmamalıyım...ben özgünüm..ve özgün olmak zorundayım...sizlerde öyle olun arkadaşlar...özgün olun...kendinizolun..farklıolun...ot gibi gelip dünyaya otttttt gibi gitmeyin arkadaşlar....birşeyleri kendiniz yaratın...yoksa sokaklarda binlerce aynılık var

Hiç yorum yok: