18 Şubat 2009 Çarşamba

GÜZEL BURSAMIN GÜZEL İNSANLARI.....MERHABA....




bizim mağazaya yüzlerce farklı karakterde insan gelir,çok deliside gelir,çokçok akıllısıda...bizim işimiz deliyle deli olmak akıllıyla akıllı olmak...lakin bu insanı inanılmaz yoruyor...akşamolduğunda eve gidip başımı yastığa koyduğumda zonkluyor...ama içhuzurunu sağlamış olmak kadar güzel bir duygu yoktur galiba insanın hayatında...bazı müşteriler geldiğinde satış o kadar zevklıdır kı o gün boyu insanı e6tkiler hatta...ben bir şey söyleyeyim mi ben şahsen gülümseyen insanlardan daha çok hoşlanırım...bana pozitif bir enerji katar çünki...ve diğer müşterilerime yaptığım indirimin daha fazlasını yaparım...çünki bu tipte insanlar gittiği her ortama neşe saçar...bu resimdeki arkadaşımızda bunlardan biri...sokak modasının ikonudur ayrıca...bizim mağazanın da müdavimlerinden...onu her hafta doğukan erdem kutlunun olay tvdeki programdan takip ederim...şimdide beyaz şhow vw okan bayulgenın programlarına bursa dan insanları goturuyor...ismi hakan..eger gitmek isterseniz irtibata geçmeyı tavsiye ederim...(534-527 62 97)...tabişimdi bu haberleri verirken bizim mağazaya gelen müşteriler bana kızacak...bizden niye bahsetmiyorsun diye...bursa da bu aralar bir tatlı heyecan varki o da şu;artık bursa spor taraftarının aylık bir dergisi olacak...ismi TEKSAS TARAFTAR DERGİSİ...geçen gün gelen ve mağazamızın müdavimlerinden olan OKTAY ÖZTÜRK bu derginin genel koordinatoru...nasibse mart ayının basında cıkacagını müjdeledi...burdan onuda kutlarım...yuregıne saglık...arkadaslar yazacak cok sey var aslında ama mağaza çok kalabalık...ve ben bu yazıyı magazada yazmak durumunda kaldım bugun...saglıcakla kalın....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mağazamızın internet sayfasını tıklayın...www.byotantik.com

Adsız dedi ki...

sitemizi ziyaret edin mutlaka.......