2 Mayıs 2009 Cumartesi

BURSADA MODAYI KİMLER BELİRLİYOR?





...........................BURSADA MODAYI KİMLER BELİRLİYOR BİLİYORMUSUNUZ










KONUYA GİRMEDEN ÖNCE ŞUNU BELİRTMELİYİM...BURSADA BİR ŞEYLER KÖKLÜ DEĞİŞİKLİĞE UĞRARKEN ACABA BİZLER NE KADAR DUYARLI OLABİLİYORUZ VE NE KADAR HASSASIZ...BUNU ÖNCELİKLE DÜŞÜNMENİZİ VE SONRA YAZIM HAKKINDA YORUM YAPMANIZI BEKLİYORUM..





BU ARALAR BURSAMIZIN 'GÜZİDE'KURULUŞU OLAN OLAY TV VE AS TV'NİN MODA PROGRAMLARINI TAKİP EDİYORUM.. LAKİN BU KADAR HİSSİZ VE BU KADAR SAÇMA SAPAN PROGRAM ANLAYIŞINI BURSAMIZIN İNSANLARINA İZLETMEK ZORUNDA KALANLARA İNANAMIYIRUM..İKİ CÜMLEYİ BİR ARAYA GETİRMEKTEN YOKSUN GERİZEKALI SUNUCULARLA BİR KANAL NASIL ÇALIŞABİLİYOR BUNUDA ANLAMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM..AYRICA MODANIN 'M'SİNDEN ANLAMAYAN BU İNSANLAR BİLMEDİĞİ KONULARDA NASIL AHKAM KESİYOR BUNUDA ANLAMAK ZOR..BİR ÜRÜN NASIL DİKİLİR,HANGİ AŞAMALARDAN GEÇER,BİR GÖMLEK İÇİN NE KADAR KUMAŞ GEREKLİ,POPLİN,TERİKOTON NEDİR ANLAMAYAN,OVERLOK,REÇME NEDİR SORSAN BİLMEYEN BU SALAK TİPLER SUNUCUYUM VEYAHUT SPİKERİM DİYE BURSALILARA KENDİNİ TANITIYOR VE BUNUNLADA ÖVÜNÜYORLAR...AHMAK,GERİZEKALI İNSANLAR İŞTE...VE BEN BU TİPLERİN ÖZELLİKLE ESNAFLARI NASIL KANDIRDIKLARINI YANI TUFAYA NASIL DÜŞÜRDÜKLERİNİ ÇOK İYİ BİLİYORUM...ÇOĞUSUNUN BORCUNDAN DOLAYI ÇARŞIYA PAZARA ÇIKACAK YÜZLERİ YOK BU UTANMAZ TİPLERİN....VE MODADAN FALAN ANLADIKLARI VE ANLATTIKLARIDA YOK BU İNSANLARIN..PROGRAMLARDA BOLCA REKLAM YAPILIYOR ARTIK HANGİ MEKANA GİTMİŞLERSE....BÖYLE SAÇMA SAPAN BİR ANLAYIŞ OLABİLİR Mİ?ŞİMDİ BURSA DA MODAYI BU PROGRAMLAR MI BELİRLİYOR!YA DA BU SUNUCULAR MI?GÜLMEMEK İMKANSIZ YA...BU TİPLERİN SOKAKLARDAN HABERİ YOK..ALLAH AŞKINA KAÇ SEFER HEYKELDE VEYA SETBAŞINDA VE YA DAHA DOĞRUSU HALK ARASINA ÇIKMIŞLAR. ..BU İNSANLAR NELER GİYİYOR DİYE MERAK ETMİŞLER...BİR MARKANIN REKLAMINI YAPMAK İÇİN YOK EFENDİM BU SENE SARI ÇOK MODAYMIŞDA YOK EFENDİM ÇİÇEK DESENLER MODAYMIŞTA....BIRAKSINLAR BU İŞLERİ ARKADAŞLAR...KİME YUTTURUYORLAR...HANGİ MARKANIN YALAKALIĞINI YAPIYORLAR..KİMLERE PEŞKEŞ PROGRAM YAPIYORLAR....BİZLER BUNLARI ÇOK İYİ BİLİYORUZ DA ARTIK FAZLA İLERİ GİDİPTE KÜFÜR ETMEK İSTEMİYORUM...





ARKADAŞLAR BURSADA SOKAK MODASI DİYE BİR KAVRAM VAR..BU İNKAR EDİLEMEZ...ÇÜNKİ SOKAKLAR BU DAYATMALARLA GİYİNMEYE ASLA VE ASLA ZORLANAMAZ...SOKAKLAR ÖZGÜRLÜKTÜR...SOKAKLAR ARTIK BİREYSELLİĞİNİ KANITLAMIŞ İNSANLARLA DOLU..SOKAKLAR ARTIK ÇOK DUYARLI...





NEYSE ARKADASLAR BU YAZIM BİRAZ HARD OLSADA SİZLERİN AFFINA SIĞINIYORUM..AMA HAK VERECEGINIZE İNANIYORUM..ÇÜNKİ BU BLOG SOKAKLARIN SESİ...SİZLERİN SESİ.....


....AYRICA ARKADASLAR DUMANIN KONSERİNİ KAÇIRMAYIN...ZATEN İNANILMAZ GÜZEL İKİ ALBÜM ÇIKARMIŞ VE BU ALBUMUN İLK KONSERİDE BURSADA....DUYURULUR....

14 yorum:

meryem dedi ki...

yazdıklarınız gercekten cok onemlı...sızlere katılıyorum..ama yazım dılınızı bıraz sadelestırırseneiz daha ıyı olacak..ayrıca magazanızıda cok begenıyorum...

seşkin dedi ki...

ben yazdıklarınıza katılıyorum,olay tv de modavızyon dıye bır program var ve bu programın modayla hiç alakası yok..ayrıca bursada modayı erkeklerde otantik belirliyor..ben otantiğe uğramadan asla alışveriş yapmam inanılmaz cok urun var ve fıyatlar cok uygun bıde kendı tişört leri kendı tasarımlarımıs kımsede yok tavsıye ederım gerkese..cunkı her yer abercrombe dolmusken boyle özel tasarımlar cok ıyı oluyor.by by..

mesut durdu dedi ki...

bursa sokak stılımı bence otantik...cok kalıtelı ve uygun fıyata urunler var.modayı bılen insanlar bunlar aga

Adsız dedi ki...

sokaklar otantikten sorulur yalnız internet sitesıne urun koymamıslar magazaya gıtmek lazım yorumlarada katılıyorum az bile yazmıssınız kufur etseydınız daha saglam olurdu(:

ali avcı dedi ki...

bu genclereıın yaptıklarına dıkkat kesılın cok guzel işler yapıyor bunlaR BURSA İÇİN.ayrıca bursda modayla ilgili bır sıte yoktu bunlar yaptılar bu bursa için bır artıdır

Adsız dedi ki...

modada söz sahibi bile olmayanlar modada biliyormuş gibi tvde program sunuyorlar ben yazdıklarınıza katılıyoum bursada modanın yolu sokaklardan gecer bu ınkar edılemez

Adsız dedi ki...

otantik modanın kalbi farkı tarzı

sinan tuna dedi ki...

ben mekanı bıldıgım için yanı otantik musterısı oldugum için ve ordakilerin tarz anlayısını bildiğim için yazdıklarına aynen katılıyorum ve sunuda demek istıyorum sokak lar olmadan moda olmaz

YUNUS PELTE dedi ki...

ARKADASLAR BURSADA SOKAK MODASI DİYİNCE BENIM AKLIMA İLK GELEN YER OTANTİK DİĞERLERİNE ALDANMAYIN BU MAGAZAYA BIR KERE GİDEN BASKA YERE UGRAMAZ BILE

BY OTANTİK dedi ki...

arkadaslar sızlere cok tesekkur ederiz..sizlerin yorumu bizim için çok önemli..sizlerden tek dileğimiz söz konusu bursa ve bursa hakkında ne olursa olsun duyarlı olmanız..sağlıcakla kalmanız temennısıyle...BY OTANTİK

BY OTANTİK dedi ki...

ARKADASLAR AYRICA YORUMLARINIZA İSİM VE SOYİSİM YAZARSANIZ DAHA MUTLU OLURUZ,EN AZINDAN BAZI YORUMLARINIZI KARSILIKLI DEGERLENDİRME FIRSATI YARATMIŞ OLURSUNUZ....BY OTANTİK

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bizim farkımız sızlerınde tarzınız nerde tabikide BYOTANTİK ugramadan gecmeyelımm

Adsız dedi ki...

BYOTANTİK bursada öyle bir cıg yaşattıkı bursalılara tabıkı anlatılmaz yaşamak lazımmm teşekkürler BYOTANTİK

Adsız dedi ki...

sade we sadeace BYOTANTİKKKK