27 Şubat 2009 Cuma

BURSADA SHOW ZAMANI.....

BURSADA YAZIN GELMESİ YAKLAŞTIKCA SETBAŞINDA MAHVELİN ÖNÜ KALABALIKLAŞMAYA BAŞLIYOR...YAZIN EN GÜZEL TARAFIDA GECE SAAT İKİYE KADAR HEYKEL VE SETBAŞININ ÇOK KALABALIK OLMASI...İNSANLAR GECE DAHA FARKLI GİYİNİYORLAR...EVET ARTIK GARDROBUN YENILENMESI GEREKİYOR ÇÜNKİ YAZ GELİYOR....RENGARENK TİŞÖRTLER YINE SOKAKLARI CIVIL CIVIL YAPACAK....ŞİMDİDEN HAZIRLIK YAPMALI....BURSAYI SÜSLEMELİ,İNSANLARI ŞAŞIRTMALI...BENİMİŞİM İSE SOKAKLARDA BOLCA FOTOGRAF ÇEKMEK OLACAK...HADİ RASTGELE...BU YAZIN EN GÖZDE RENGİ MAVİ OLACAK,ŞAPKALAR İSE ÇOK MODA...ÇANTALAR ARTIK BAYANLARIN TEKELINDEN ÇIKIP ERKEKLERİNDE ELİNDE OLACAK...ÖZELLİKLE BÜYÜK VE RENKLİ OLANLAR...ipten yapılmış kemerler ise erkeklerin favorisiolacagı sımdıden kesın....
bursada sokak modasının öncüsü olan otantik mağazasında yaz için bir ayakkabılar gelmiş ki rengarenk....kolyeler yine aynı....bu mağazada buluşmak dileğiyle .....hoşcakalın....ha bıde unutmadan bana mail atıp mağazanın adresini soranlara sesleniyorum....arkadaşlar biraz araştırmacı olsanız her şeyi çözeceksınız ama olsun ben yıne vereyım.... adres:okcular carsısı----no:14---OSMANGAZİ/BURSA TELEFON:0-224-220 55 10

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sokak modasının bursada farkını bu mağaza yaratır....ben bılıyorum burayı....bu mağaza cıvıl cıvıl....rengarenk...

Adsız dedi ki...

sokak modası diyince bursada akla gelen ilk mağaza OTANTİKtir...biz yaparız diğerleri bizi taklıt eder...